Friday 6 December 2013

青春的詩 -- 那些吃苦也像享樂的日子


我也不是大無畏;我也不是不怕死。

在我的花樣年華、在一無所有的年紀、在自己最美好的時光,


我想用力塗上最繽紛鮮豔、七彩奪目的顏色,

以不至於虛度一生中最珍貴的青年時代。

我相信,但凡堅持的人,都會令人刮目相看。

那些吃苦也像享樂的日子,就是青春。

而青春這回事,若然命運替我開首,過程便由我來寫,只能是我親筆寫。

5 comments:

  1. 我相信,奇蹟由人們創造,那怕有多不可能

    ReplyDelete
  2. 有回忆才是完整的人生!~~

    ReplyDelete
  3. HI YUMI~, 我係一個F.6既女仔
    一直都有KEEP住睇你既BLOG,
    好欣賞你既勇氣
    亦期待有一日我都有會衣份勇氣

    不過衣個唔係我突然留言既重點
    我見倒你既相比人放左係自己既遊記度
    仲自己加CAPTION話自己係英文系

    唔方便係度POST個WEBSITE出黎
    如果你想知, 麻煩你回一回我
    或者EMAIL CONTACT我

    ReplyDelete
  4. 我係佢個POST度留言, 之後佢就DEL左 -0-
    我係係百度貼吧旅行吧見倒既,
    佢既ID: 柳小茗

    ReplyDelete